trasigthjarta

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av trasigthjarta - 16 januari 2013 22:28

Tidigare har jag skrivit " bli inte arg "
Detsamma gäller för Glad, tokglad!!
Det blev jag i måndags då jag.blev erbjuden nytt jobb fr 1 maj.
Perfekt.tidning för då lär jag.vara återställd efter Op.
Jag.jublade och var sådär sprillans glad:-P:-P:-P
Å självklart började hjärtat slå i alla omöjliga slag....andfådd
Alltså jag kan ju inte sluta vara jag. En stor del av det ör just att känna...både sorg, glädje och vrede.
Men det skall jag.alltså försöka undvika nu? Men ingen ger.recept på Hur man stänger av?¿¿¿
Lite funderingar från sjukhussängen denna onsdagkväll.

Ps skriver mina inlägg på en pytteliten android därför alla onödiga punkter och stavfel :-)
Vaja con Dios

Av trasigthjarta - 16 januari 2013 17:42

Fyra kvällar i rad har hjärtat slagit så oregelbundet så jag nästan fått panik.
På eget bevåg ökade jag så nosen av betablockerare och tänk att det gav med sig
Igårkväll bara fortsatte det dock. Sov hutu dåligt som helst. Så morse efter jag duschat så snurrade hela världen och jag hann ner på knä innan jag svimmade.
Så sen blev det att packa ryggsäcken och ringa efter ambulansen allt medan hjärtat rusade i expressfart.
Inte helt lätt och i efterhand har jag.insett jag.tex.glömt strumpor. Blir rackarns kallt om fötterna när jag ska hem..
Nåväl förmaksflimmer - igen
Inlagd - igen
Imorgon elkonvertering- igen.
Sen får vi se.
Då jag inge.kom till en hjärtavdelning, hoppades jag innerligen att kommunikationen fungerar läkare emellan så sen* min * läkare får info om ännu en elkonvertering och kanske kan skynda på Op...hoppas kan jag alltidO:-)
Ville verkligen inte åka in igen
Orkar inte med en främmande sänggrannes alla ljud. Och allt ännu som händer omkring.
nej jag orkar inte alls med att vara inlagd.
Fast just nu med ett hjärta som dundrar på i em frekvens på 130, så orkar jag just inget.annat.heller

Presentation

Jag är en kvinna i mina bästa år. Tyvärr är mitt hjärta sjukt just nu och denna blogg kommer att hanla om min resa från sjukt till friskt hjärta

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards